Saturday 7 May 2011

Kisah tiga lelaki

.


Tiga orang lelaki masuk ke gerai buah-buahan.

Lelaki pertama pegang Betik yang masak ranum. Diambilnya pisau lalu dibelah dua Betik itu. Dia makan dengan rakus.

"... aku suka betik..." katanya.


Lelaki kedua pegang buah Tembikai tanpa biji. Diambilnya pisau dari lelaki pertama tadi lalu dibelahnya. Dia benamkan mukanya pada buah itu sambil memakanya.


"... aku pula suka tembikai..." katanya pula, dengan muka penuh dengan air buah itu.


Lelaki ketiga melihat lelaki kedua itu dengan jijik kerana muka lelaki itu penuh dengan sisa-sia buah tembikai. Lelaki kedua itu unjukkan pisau kepada lelaki ketiga.


"... tak perlu pisau.... aku suka buah rambutan...." kata lelaki ketiga.



Lelaki pertama tadi datang mendekati lelaki ketiga itu.

"... kamu 'gay'..? " tanya lelaki pertama.






.

21 comments:

tasekM said...

kakaka...

lelaki yg makan tembikai tu pehal gelojoh benar sampai nk kena benam muka ni wey...





naik darah aku baca.
kakaka...





.

Sang Kelembai said...

TM,
kamu gay?

hahahaha.........

aza ni said...

ha ha ha...

nanti aku tanya bekas laki erra...

err yang suka pulasan camana pulak...hi hi hi..

Sang Kelembai said...

Azani,
yang suka pulasan tu mungkin yang majmuk kut... hahaha

aza ni said...

taklah zam
yang suka lps kena trim 3 hari..
muahahahahaha

aza ni said...

komen sek jap ya zam..

sek,,,cer ombak besar...
baru tau kenapa gelojoh mkn tembikai..

Sang Kelembai said...

Azani,
weh.. tu berus sabut pun kalah... hahaha


Tasek, ko nak tau kena jadi lelaki la....

tasekM said...

azani,
gua tak payah ombak besar segala.
bak kata dafi.
baek punyer!

kakakaka...






.

aza ni said...

wiiiiiiiiiiiiiiii,,,,,,baik punya

mana tempurung kelapa...wei...zam tempurung kelapa aku ko dah pulang ke belum?

sindiketsulit said...

saya suka durian.

*saja buat-buat tak paham dgn jalan cerita.

tasekM said...

kakaka...

gampit azani.
ni yg aku maleh bersembang dgn mengkume nih...

:p





.

aza ni said...

psst...jgn kabo kat orang...nanti habis tempurung klapa

Sang Kelembai said...

TM,
Mak aii.... bukak bedung tu kome weh.... ni yang batal pose aku ni.... hahaha


Azani,
Wiiiii...... aku nak tempurung jantan!


Ros,
eleh... buat muka pandang atas sambil mulut bersiul la tu... ceit..


Azani,
tak cukup tempurung, cupak aku tadahkan... hahahaa

tasekM said...

wey zam... tempurung utk ketuk bukan tadah wey...

kakaka...






.

Nizam.Ariff said...

TM,
Kelapa tu pokok seribu guna...

Ko mana tau... ko bukan lelaki... hahaha

aza ni said...

payah juga nak cari tempurung muat tembikai,kalau jumpa, tapi kalau takay nak tadah jus tembikai anytime boleh

aza ni said...

no pun intended.

Sang Kelembai said...

Azani,
mana nak cari besaq tuuu??

aza ni said...

kat melaka ada kpt?

aza ni said...

ha ha ha ha , jom kita cari...

Sang Kelembai said...

Azani,
Kat S.Alam ada kelapa gading jer...

Cukuplah untuk lelaki bernafsu sederhana dan kecik cam aku.. kakaka