Sunday 17 April 2011

Otak Lembu...

.


Selama ni cuma tengok dalam Ass-throw, pasal makan benda bukan-bukan. Tapi kali ini aku jumpa sendiri resepi 'taboo'.


Tadi aku balik ke Langkap, dah tengahari tak manislah terjah rumah abang tanpa bagi 'signal' awal-awal nak datang. Mau disambut dengan batang penyapu, bukan nasi ambeng.


Jadi, aku singgah di restoran Ajmal Nasi Kandar.


Antara sajiannya, yang ini....







Aku tak sanggup nak makan gulai lemak Otak Lembu.

Aku ambil kepala sotong masak sambal.







.

5 comments:

aza ni said...

salam bai


lu dah tengok sup,,pelir lembu...sori..zakar lembu?

kucingorengemok said...

rupa dari jauh macam ikan tongkol...

Sang Kelembai said...

Azani,
Tak pernah... tapi aku pernah tgk lidah lembu tergantung-gantung kat pasar malam. Geli... teringatkan orang mati kena gantung...




KOG,
Memang pun. Macam kepala ikan nyuk-nyuk...

tasekM said...

aku pernah makan wey...


sedap.





.

Sang Kelembai said...

TM,
Zombi kg pisang je yg makan otak ni wey...