Thursday 30 June 2011

Adegan geget menggeget... huishh..

.



KUANTAN: Seorang penoreh getah didakwa di Mahkamah Sesyen Kuantan di sini, semalam, atas tuduhan mencederakan isterinya dengan menggigit kemaluan wanita itu selepas enggan mengadakan hubungan seks pada 21 April lalu.


Sebelum kejadian, wanita itu dikatakan sedang tidur dan dikejutkan tertuduh yang mahu mengadakan hubungan seks tetapi ditolak isterinya dengan alasan tidak sihat. Tertuduh bagaimanapun tetap memujuk isterinya tetapi sekali lagi ditolak menyebabkan dia naik darah dan menggigit kemaluan isterinya hingga meninggalkan kesan. 


 punca: myMetro





Aku rasa dia ni dah stim lebih-lebih nih....

Kesian kat dua-dua mempelai ni.










4 comments:

tasekM said...

aku syak ni angkara anak tikus kot nih...




.

aza ni said...

aku puas mikir...kalau isteri gugut suami...aku faham....tapi.....ini...camana ye....

aza ni said...

gi git....tempurung...lak..

Sang Kelembai said...

TM,
jap.. jap... aku tengah fikir nih....

tak dapat. apa pulak tikus nih? tiub merah la kut...



Azani,
aku pun musykil gak macam mana nak geget kalau 'tak ada'... tu sebab aku entrikan di sini...